Wij zijn een stichting die hulp biedt aan mensen die in financiële problemen zitten.

Wij verzamelen goederen die wij tegen een klein bedrag verkopen in onze winkel, van de opbrengst maken wij voedselpakketten voor mensen die door omstandigheden niet in eigen levensonderhoud kunnen voorzien.

Denk maar eens aan de mensen die na 3 jaar niet meer welkom zijn bij de voedselbank of de werkende armen. Dat zijn mensen, die wel redelijk verdienen maar onder aan de streep soms minder overhouden dan het sociaal minimum van 50 euro per week. Deze mensen kunnen na een afspraak in aanmerking komen voor een voedselpakket.

Iedereen is welkom in onze winkel aan de Deurningerstraat 94, jong en oud, man of vrouw, arm of rijk. Iedereen mag komen voor een praatje, een kopje koffie, iets kopen of iets brengen.

Ook proberen wij leuke activiteiten te organiseren voor gezinnen die van het minimum moeten rondkomen. Denk hierbij maar eens aan het onlangs gehouden “emmertjesfeest”.

Sluiten