Gastenboek

Welkom

Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je E-mail adres wordt niet gepubliceerd.
Om veiligheidsredenen slaan we je ipadres 18.206.187.81 op.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We houden het recht om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
astrid freij
kwam toevallig langs de winkel. ging in mn rolstoel met mn man naar binnen maar dat was erg onhandig. de lieve verkoopsters kwamen zo lief met een kruk aanzetten die ik ooknmocht houden. ik kon nu in alle hoekjes kijken vd mooie winkel. wij vallen financieel ook buiten de boot om ergens recht op te hebben dus we roeien met de riemen die we hebben. veel medicijnen dus veel eigen bijdrage allebei. je kiest er niet voor om allebei chronisch ziek te worden en je wordt gewoon gestraft. maar toen we in de winkel kwamen waren ze zo lief voor ons ik moest mn tranen binnenhouden. we kwamen geld tekort maar ik mocht toch nog een t shirt meenemen en andere mooie dingen .djw jullie 2 schatten en de hele stichting natuurlijk. we mochten ook meeloten voor pakketten voedsel wauw . weet alleen nog niet hoe dat moet op de site maar puzzel t wel uit. stichting brdankt voor t lieve gevoel en begrip wat we kregen heb nu wel tranen❤❤ djw. astrid en erik freij