Wat doen wij?

De Stichting Help Anderen is een stichting die hulp biedt aan minima die onder het bijstandsniveau leven en niet in aanmerking komen voor de reguliere voedselbank. Niet alleen bieden we hulp in de vorm van een boodschappenpakket voor mensen maar ook voor huisdieren bij de Dierenvoedselbank Zorg voor Mens en Dier Twente. De dierenvoedselbank is een onderdeel van de Stichting Help Anderen.

Wij hebben een leuke kringloopwinkel waar wij leuke producten en goederen aanbieden tegen een kleine vergoeding. Met deze inkomsten voldoen we niet alleen de maandelijkse lasten en de aanschaf van producten, maar ook proberen ook leuke activiteiten te houden voor jong en/of oud. Alle informatie hierover kunt u terugvinden op onze website.

Naast deze activiteiten doen wij ook nog andere zaken voor onze doelgroep. Wat wij precies allemaal doen kunt u terugvinden op onze website. Hierbij kun je denken aan

• Kledingbank
  • Inloophuis (ivm corona zijn deze praatavonden alleen op afspraak)
  • Knutselavonden
  • Hsp avonden
  • Reborn voor dementerende ouderen
  • Emmertjes speelgoedfeest
  • Kindergeluk met Sint en Kerst

Uiteraard kunnen wij dit alles bieden met dank aan onze donateurs en sponsoren. Dit zijn zowel particulieren als bedrijven. Wilt u ons ook steunen doormiddel het doneren van producten, goederen of een geldelijke donatie dan kunt op onze website alle informatie hierover terug vinden. Uiteraard kan er ook contact worden opgenomen per telefoon of via het contactformulier om uw vragen te beantwoorden!